loading...
zsms
مجتبی بازدید : 183 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری . . .
نوروز مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز

::
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم .
برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم .
باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید .
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی
اندیشه ای پویا و آازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . .
امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان آورد . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک

 


::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
::
جملات تبریک عید نوروز
::
دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم . . .
سال نو مبارک . . .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
شیشه می شکند و زندگی می گذرد .
نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است
پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت
نوروز ۹۳ مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز
::
عید قشنگه ، فشنگیها نصیبتون باشه ، عید پر از امیده ، امیدتون ابدی باشه ، عید نوروزتون مبارک باشه . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد . پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
ابرتون بارنده ، آب هاتون روان ( جاری ) ، اجاقتون روشن ، نوروزتون مبارک . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد
و اینجا کسیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری دوستت دارد . . .
سال نو مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
بازم بهار میاد ، با ناز
سرنوشت همه رو خوب بنویس امسال
سلامتی تن ،جیب پر ، بلا ها دور
خدایا بازم بهار و بیار
“” سال نو مبارک “”
::
جملات تبریک عید نوروز
::
در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
آدمای خوب ،تو روزای خوب یاد آدم میفتن ” ، تو ان روز قشنگ همه زیباییهای دنیا قسمت تو باشه . . . ” عید نوروزت مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم
قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . .
نوروز ۱۳۹۳ بر شما مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز
::
تو رو به این روزهای زیبای نوروز ، بذار همیشه تو این روزای قشنگ به هم اس ام اس بدیم . عیدت مبارک .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
با پایان سال شروع به خانه تکانى کردم
به خانه ى دل که رسیدم محبتت را برداشتم
نه غبارى داشت و نه کهنه شده بود
مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند
::
جملات تبریک عید نوروز
::
تو دلم هزار آرزو هست
بیا آشتی کنیم عزیزم نه قهر
باید روزای عید با هم باشیم
عید نوروز مبارکت باشه
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشد . . .
::
جملات تبریک عید نوروز

::
براتون سلامتی و برکت سفره آرزو میکنم . بذارید همه آرزوهاتون تبدیل به واقعیت شه .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
با تو از خاطره ها سرشارم /  جشن نوروز تو را کم دارم / سال تحویل دلم میگیرد / با تو تا آخر خط بیدارم . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
آرزومه غم و غصه نابود شه ، از دلا درد بره،عشق تو دلا موج بزنه . “ عید نورز مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
جشن است که نوروز به پا خاسته است . شادی و سعادت جهان ان تو باد .
از هر دو جهان فقط تو را می خواهم . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
توی این سال جدید آرزو میکنم به همه آروزهات برسی. ” عیدت مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
امیدوارم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
تو این سال جدید،برای شما زندگی ای درخشان همچون خورشید و روان مثل رود آرزومندم .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم
سال نو مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز
::
عشق من ،این عیدو از صمصم قلب بهت تبریک میگم ، امسال،سال برای ما خوب خواهد بود .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی
کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه
سال نو مبارک . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
سال نو برای شما و خونواده محترمتان مبارک باد.
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
کارگردانی است نوروز که می گوید : نور ، صدا ، حرکت
و من برای به دست اوردنت همه نقشهای عالم را بازی می کنم . . .
::
جملات تبریک عید نوروز
::
سالی مثل شکر شیرین ، مثل قصه زیبا براتون آرزو میکنم ، سال جدید براتون پر از خوشی و سعادت باشه .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه عیدی است برای تو  . . .
نوروز مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز
::
عیدتون مبارک ، بذارید این سال جدید برای شما و خانوادتون پر از شادی باشه و همه غمهاتون تو اسن سال بمونه و سال جدید پر از زیبایی باشه .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد ، خندیدن شاخ بید تقدیم تو باد ،
تنها دل ساده اى است دارایى ما ، آن هم شب عید تقدیم تو باد . . .
::
جملات تبریک عید نوروز 
::
عید بهاری که به سرزمینمون اومده مبارک .
::
جملات تبریک عید نوروز – payamak tabrik nowruze 93
::
میگن وقتی بهار داره از راه میرسه باید قبلش گل ها رو خبر کرد .
میخواستم خبرت کنم بهار تا هست روز دیگه میاد . . .
رفیق گلم پیشاپیش بهارت مبارک
::
جملات تبریک عید نوروز
::
بذار این عید باطراوت به سفرتون برکت ببخشه ، قلباتونو پر از خوشی کنه
سلامتی براتون آرزو دارم ، امیدتون پرفروز باشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 3,782
  • بازدید کلی : 22,899