loading...
zsms
مجتبی بازدید : 148 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

واقعیته هااااااااااااااااااا...
.
عاقد: عروس خانوم وکیلم شمارا به عقد آقای داماد در بیاورم؟
عروس:
پـــــــ نــــــــ پــــــــ
تو این وضع بی شوهری حتما رفتم گل بچینم!!!
یا اینکه توقع داری برم گلاب بیارم!!!

...

...

از خونــــــــه زنــــــــگ زدم فــــــست فــــــود غــــــذا بیــــــارن طــــــرف میـــــگه بفــــــرستم واستـــــــون؟؟؟ میــــــگم پــــــــ نه پــــــــ آپــــــلود کن لینکش رو بــــــــده دانــــــــلود میــــــــکنم

...

...

میخوام برم خونهچشام قرمزه به رفیقم میگم چشام قرمزه؟
میگه:آرهمیخوای همینجوری بری؟
میگم:پ ن پ وایمیسم تا سبز بشه بعد حرکت میکنم!

...

...

میگم بجای سمنو حنا خوردم ، میگه : حالت بده ؟
گفتم پ ن پ تو روده ام حنا بندونه تو معده ام بله برون !!!

...

...

داریم نهال می کاریم،نهالو گذاشتم تو زمین بغلش آب ریختم ، به دوستم می گمٌ:خاک بریز.
میگه:بغل نهال؟
می گم: پ ن پ تو سر من که یکی مثل تورو اوردم کمکم کنی!! ...

...

...

به مامانم میگم:یه چیز بنداز روبابا خوابه… میگه:پتو خوبه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میز ، میز خوبه..
:)))))))

...

...

مردای انگلیسی 1 زن دارن ، 1 معشوقه .
اما معشوقه شون رو بیشتر دوست دارن .

مردای آلمانی 1 زن دارن ، 1 معشوقه .
اما زنشون رو بیشتر دوست دارن .

و اما مردای ایرانی ... 1 زن دارن ، 3 تا معشوقه ، 6 تا صیغه ای ، 7 تا دوست دختر ...
آخر سر هم ننه شون رو از همه بیشتر دوست دارن ...!!!

...

...

دارم زنگ خونه رفیقمو میزنم همسایشون اومده میگه کارشون داری؟
من:پ ن پ دیدم راهدرو کوچتون خوبه گفتم استفاده کنم

...

...

پارچ آب از دستم افتاده شکسته مامانم میگه:صدای چی بود؟بازم چیزی شکستی؟
میگم په نه په الستون و ولستون قلب منو شکستن!!!!!!!!!!!!!!

..

..

داریم از مسیر رباط کریم می ریم اسلامشهر، داییم با دو تا از خاله هام تو ماشین خودشون جلوتر از ما میرن.خاله م زنگ زده می گه کجایید؟(حالا گوشیش روی اسپیکره) میگم گلستان رو رد کردیم. میگه گلستان رباط کریم؟؟ میگم پ ن پ ، گلستان سعدی!!!
حالا هم از این طرف همه دارن غش می کنن از خنده ، هم از اون طرف اونا. خالمم از حرص منو فش می ده. به من چه!میخواست سؤال بی ربط نپرسه خب!!!!والااااااا.

..

...

ب دوستم میگم دیروز داشت راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد گورخره رو گرفت...با حالت تعجب برگشته میگه:خوب بقیه گور خرا فرار کردن؟ میگم:پ ن پ گوشی هاشونو درآوردن فیلم گرفتن بلوتوث کنن برا بقیه حیوونا! ‏

...

...

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 3,772
  • بازدید کلی : 22,889