loading...
zsms
مجتبی بازدید : 166 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)



انقد مي گفت دورت بگردم و دورم گشت که

يه دفعه به خودم آمدم ديدم دورم زده و رفته !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

ميخوام اون سيب قرمز بالاي درخت باشم در دورترين نقطه

دقت کن ، رسيدن به من آسون نيست ؛ اگه همتشو نداري ، آسيبي به درخت نزن !

به همون سيباي کرم خورده ي زمين قانع باش !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

به سلامتيه اوني که

لالايي رو من براش خوندم اما اون با يکي ديگه لالا کرد …
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

شايد راه رو عوضي برم

ولي با يه ادمه عوضي راه نميرم …
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

دعايم براي خوشبختيت نگرفت

خدا چه زود تقاص دلي که شکستي دستت داد !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

ماندن با کسي که قدرتان را نميداند وفاداري نيست

حماقت است !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

من غرورمو به همين راحتيا بدست نياوردم که

هروقت دلت خواست خردش کني ؟

غرور من بشکنه با خرده هاش شاهرگ زندگيتو هم ميزنم !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..


بعضيارو گذاشتيم کنار ، همون کنارم به گند کشيدن !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

هروقت شکست عشقي خوردي بگو :

گور باباي بعضيا ، پيش به سوي بعديا …
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

نميدونم بعضيا تو دلشون

چند دست مبل دارن که هر روز يه نفر به دلشون ميشينه ؟
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

فقط نبايد قدر خوبي هاي آدم هارو دونست ، بايد قدر بديهاشونو هم بدونيم

مثلا اگه من اونقدر بدي نداشتم ، تو الان انقدر با اون صميمي نبودي !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

به سلامتي عشقي که منو داشت

اما در گوشه همه زار ميزد که تنهام !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..


به بعضيا باس گفت :

فک نکن شما منحصر به فردي ، نخير عزيزم !

شما الکي متصل به برقي …
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

تو خوبي ، تو ماهي ، يه دونه اي

آره فقط آدم هم بشي حـــلّـــه !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

بعضيام مارو شبيه قرقره ميبينن

ميخان با ما باشن تا پرچمشون بره بالا !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

به بعضيا بايد گفت : ميخواي مث من باشي ؟

هه هه !!! موفق باشي …

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

اوني که تو بش ميگي عشقم ، يادش بخير !

ما هيچي بهش نميگفتيم ، سوت ميزديم خودش ميومد !

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

همه ميخواهند جاي تو را بگيرند

بي آنکه بدانند تو هم ديگر جايي نداري !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

حس خوب داشتن ، حال خوب داشتن

روز خوب داشتن نعمتي است که رفتنت به من هديه کرد !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

يه وقتا لازمه از گوشيمون بشنويم :

مشترک مورد نظر آدم نميباشد ، لطفا قطع کنيد !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

من با تنهايي و او با چه تن هايي ؟!

 
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

به بعضيام بايد گفت :

ميخواي بري همه چيزتو ببر ، بعدي مياد جا بشه !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

گذشتم گذشتي

من از يک دنيا براي تو و تو از من براي يک غريبه …
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

من به مردي وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و اميدم

هرچه دادم به او حلالش باد غير از آن دل که مفت بخشيدم !

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

کاش فقط کشيدن سيگار باشد

وقتي آغوشت را خواستم ?که در آغوش ديگري بودي …

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

آدامسمو با اون همه “شيک” بودنش بعد نيم ساعت

زير کفشم له ميکنم ، تو که ديگه جاي خود داري !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

“تو” تکرار نمي شوي ، اين منم که دلبسته تر مي شوم !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

باز يقه ام را چسبيده اي ،که برايم شعر بگو

معشوقه شعر تويي ! اين نوشته ها بهانه اند …

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

همين که با منت هم هستي کافيست

نيستي ات نيستم ميکند !

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

چکار به حرف مردم دارم ؟ زندگي من همين است !

شب که ميشود عاشقانه اي مي نويسم و خيره مي شوم

به “عکست” و با خود فکر ميکنم مگرميشود تو را “دوست نداشت” ؟
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

اخبارو ديدى ؟

بى انصافا هواى همه جا رو اعلام کردن جز دل من که بدجور هوا تو کرده !

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..
فال دل را حکم کردم تا بداني اي نگارم

در قمار با تو بودن هستي ام را ميگذارم !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

دلم شکسته ولي هنوز ميتونم با خرده هاش بنويسم

بامعرفت ها را دوست دارم !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

بي تو از تو نوشتن مثل سيگاره

هم تلخ ، هم آرامبخش ، هم مضر و هم اعتيادآور !
..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

وقتي گريه ميکني زيباتر ميشوي اما تو بخند

من به همان زيبا که “تر” نيست عاشقم !

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

دوست داشتن درست م?ل ايستادن در سيمان خيس ميمونه

که هرچى بيشتر توش بمونى سخت تر جدا ميشى

و اگر هم بتونى ازش بيرون بياى حتما رد پات باقى ميمونه !

..
..
اس ام اس عشقولانه 93
..
..

خاطراتمان را به ديگري ترجيح نميدهم

تمام با تو بودن ها برايم عزيزند …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 3,728
  • بازدید کلی : 22,845