loading...
zsms
مجتبی بازدید : 168 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

دو چيز بهترينند
1- زيستن از سر شوق
2- خنديدن از ته دل
اميدوارم هر دو سهم تو باشند

...

اس ام اس روزانه
...

واقعا آدمو سگ بگيره ولي جو نگيره ، اصن آدمو پيشي گاز بگيره اما جو نگيره
امروز منو جو گرفت کل ديواراي خونه رو سابيدم...!!
کم مونده بود برم پارکينگم تميز کنم...

...

اس ام اس روزانه
...

اعتراف ميكنم هرگزبه بودنت دركنار ديگرى حسادت نكردم...
من ان لحظه هارا مردم ~_~

...

اس ام اس روزانه
...

دوران بارداري سختي ها و مراقبت هاي مخصوص خودش رو داره ...
" آسمان بار امانت نتوانست کشيد؛
قرعه ي فال بنام من ديوانه زدند ... "
همه بارداريم، باردار باري به سنگيني يک امانت الهي ...

...

اس ام اس روزانه
...

باز هم ديدمش
نه اينکه بغض کنم
نه فقط از دور هزار سال پير شدم...

...

اس ام اس روزانه
...

چه وسوسه اي دارد خدا بودن

فكرش را بكن

هميشه كنار تو

نزديكتر از رگ گردنت باشم....!

...

اس ام اس روزانه
...

به سلامتي اونايي که ميخندند،امايک عمربغض داشتن وهيچکس نفهميد!!!

...

اس ام اس روزانه
...

خوبيه زندگي من اينه که:

.
.
.
.

هميشه ميدونم هر غصه اي رو کجاي دلم بذارم!

مديريت غصه ها تخصص ماست :|

...

اس ام اس روزانه
...

با دوس دخدرم نشست?م تو تاکس? رانندهه گفت کجا تشر?ف
م?بر?د؟ دوس دخدرم گفت م?ر?م کفش بخر?م
آخه چرا دخترا ا?نجور?ن
تا موقع پ?اده شدن رانندهه داشت م? خند?د

...

اس ام اس روزانه
...

هيچ وقت برام مهم نبوده که بقيه دربارم چي فکر ميکنن؛
راستشُ بخواين ب?شتر اوقات حق با منه،
فقط.......
حوصله اثباتشو ندارم!!

...

اس ام اس روزانه
...

دقت کردين هميشه تا مياي بگي آخي راحت شدم.....
يه مشکل جديد مرموزانه بهت سلام ميکنه

...

اس ام اس روزانه
...

سلامني اون دخترايي که واسه عشقشون صدرقمه آرايش ميکنن که مبادا کسي به چشم عشقش بياد
سلامتي اون پسرايي که حاضرن واسه خودشون هيچي نگيرن ولي عشقش رو مد باشه
سلامتي اون دختريي که حاضره زير پله زندگي کنه ولي باعشقش باشه
سلامتي اون پسري که حاضره همه کار بکنه ولي عشقشو ببره تو بهترين خونه نه زيرپله

...

اس ام اس روزانه
...

ديشب بابام ميگه نميدونم چرا امسال هيچ احساسي نسبت به عيد ندارم..
کاملا زير پوستي اعلام کرد اسم لباس و اينا نيارين ندارم بخرم
خدا هيچ پدريا شب عيدي شرمنده بچه هاش نکنه...

...

اس ام اس روزانه
...

گور باباي اونايي كه وقتي خوشن ميس كالشونيم
وقتي تنها مي شن، رفيق فابشون!

...

اس ام اس روزانه
...

راستي?چه کسي خواست من و تو ما نشويم؟?خدايي دمش گرم نجاتم داد

...
اس ام اس روزانه

...

اينجوري که صداوسيما داره پيش ميره در هفته هاي آينده بايد شاهد پخش قرعه کشي 4جوک تو شبکه نسيم باشيم....
والا...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 3,742
  • بازدید کلی : 22,859