loading...
zsms
مجتبی بازدید : 94 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

.

 

خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته / خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته .

 

.

 

گاهی دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد، که بیاد تو تنهاییم… و من اجازه ندم! و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو وآروم بغلم کنه و بگه:مگه من مردم که تنها بمونی…!

 

.

 

بزرگترین آرزویم اینست که کوچکترین آرزوی تو باشم

 

.

 

تو برس به داد قلبم که دیگه نفس نداره
ای قرار خستگیهام دل من هواتو داره

 

.

 

کوچه رادیدی به وقت شب چه تنها میشود؟
بی تو از آن کوچه هم تنهاترم…

 

.

 

چه چیز میماند فردا از تو برایم؟!
جز پرچین های خـــاطــــراتــــتــــ..
نــــــگـــــاه دل فریبت
و آن لــبـــخــــنـد زیبایتو انــــتـــظــــار تلخ و شیرین بودنت
در کنارمــ ـ ـ ـ

 

.

 

اس ام اس عاشقانه

 

.

 

حالا که تموم دلم رو بهش هدیه دادم،داره ازم دور میشه
آخه این رسم وفاست؟

 

.

 

گویندبهارى وشدوگل آمدودى رفت
مابى توندیدم،که کى آمدوکى رفت.

 

.

 

ازم پرسید:دوستم دارى؟
گفتم:آره…
گفت:چقدر؟
گفتم:ازاینجاتاخدا…
اشک توچشماش جمع شدوگفت:مگه الان نگفتى که خداازهمه چیزبه مانزدیکتره؟

 

.

 

قلبى دارى به وسعت هفت دریا
بى نهایت آسمان،بهت حق میدم دلت برام تنگ نشه

 

.

 

دردلی، هرچنددوری ازنظر/ خرم آنروزی که بازآیی زدر/ باتو ماراخوشترین دیدار باد/هرکجا هستی خدایت یارباد

 

.

 

در نگاهم یک غروب سرد بود, سرنوشتم جاده های درد بود, از میان برگ های سبز باغ , قسمت من برگ های زرد بود.

 

.

 

وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد .

 

.

 

تو حضورت حادثه ست وقتى ازعشق بگى
سفر یک طرفه ست رو به جاودانگى
با تو که باشم جهان زیر پلک هاى منه
ثانیه به ثانیه وقت عاشق شدنه

 

.

 

.

 

کاش میشد بی کسی را چاره کرد / دفتر دلواپسی را پاره کرد / یک سحر زلف تورا در خواب خوش / با نوازش های باران شانه کرد / درپس دیوار این شهر عجیب در کنارت عاشقانه خانه کرد / کاش میشد دست در دست تو داد و دیده با اهل جهان بیگانه کرد.

 

.

 

خود نویس محبتم را از سیاهى شب پر میکنم
و بر سپیدى صبح مینویسم بیادتم.

 

.

 

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد / چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد .

 

.

 

به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !

 

.

 

برای دیدن تو چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

 

.

 

هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید – بهر یک گل منت از صد خار می باید کشید / من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل – بخت بد بین، از اجل هم ناز می باید کشید

 

.

 

در نظربازی ما بیخبران حیرانند / من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی / عشق داند که در این دایره سرگردانند

 

.

 

روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود …. اما تو دیگر حاکم نیستی !

 

.

 

اس ام اس عاشقانه

 

.

 

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .

 

.

 

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

 

.

 

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .

 

.

 

ترکت میکنم تاهر۳راحت شویم:
من ازقیدتو
اوازقیدمن
وتوازقیدخیانت

 

.

 

دل باید باز باشه عشقو بخود نشون بده،اما دیگه قصه شده این حرفا برای همه… تنگ دلم حرف آخرمه..

 

.

 

هستیم گرجه درس عشق بی آموزگار آموختیم سوختیم تا درس رفاقت آموختیم

 

.

 

پشت همین چراغ قرمز
اعتراف کردم که دوستت دارم!
تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی..
یاد دوستیمان بیفتی
چه میدانستم قرار است بعد از من
…تمام چراغ های زندگیت سبز شوند

 

.

 

چقدر زیبایی! وقتی درخواب میبینمت! بدون حضور او!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 3,760
  • بازدید کلی : 22,877