loading...
zsms
مجتبی بازدید : 86 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
عشقمــــــــــــــــــــــــــــــــــــتولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــ

 

.

 

من که هرچی گشتم پیداش نکردم ، شما اگه دیدینش بهش تولدشو تبریک بگین … امروز بودشا …!

 

.

 

وقتی حتی در دورترین خاطراتم نزدیکیت را احساس میکنم شک نکن
“بهترینی”
در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم ب جای تو فوت میکنم
تولدت مبارک

 

.

 

تولدت مبارک….
ساده ترین
قشنگ ترین و بهترین تبریک تولده دنیاس!!!!

 

.

 

روز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است، که تا ابد در ذهنم درخشان میماند…

 

***به ماندگاری ستاره های آسمان دوستت دارم***

 

.

 

مهربانم
در … سالگرد تولدت ، آرزو میکنم که تمام غمهای زندگیت جاشونو به خوشی ها بدن
وهمه ی خوشی ها هم ،….
هیچی دیگه سر جاشون بمونن
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــ

 

.

 

پیامک تولدت مبارک جدید

 

.

 

ای دلیل بودنم .عشق جاودانم تولدت……….
خوش به حال کسی که میتونه تو نبود من بهت بگهــــــ :
تولدت مبارک…
ولی بدون ، تو چنین روزی این جمله تو قلبمه
عزیز تر از جانم سالروز تولدت مبارک

 

.

 

مهربان
چه لطیف است حس آغازی دوباره…
وچه زیباست رسیدن دوباره روز…
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن…
وچه اندازه شیرین ست امروز…
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
“تولدت مبارک”

 

.

 

بشنو این صدای خسته میگه میلادت مبارک
یاری با قلب شکسته میگه میلادت مبارک
گرچه دوری ازمن اما روز میلادت به یاده
این رو میدونم کنارت قلبای عاشق زیاده
جای خالی توامروز اتیش زد به وجودم
کاش بودی بهت می گفتم که تویی بود ونبودم…

 

.

 

وقتی ب دنیا اومدم خدا بهم زندگی داد
وقتی ب دنیا اومدی خدا ی دلیل برای زندگیم داد
وقتی تُ رو دیدم خدا ب زندگیم معنا داد
امروز تولد تُ ئه ولی سالگرد لطف خدا ب منه
ب خودم تبریک میگم ک ب دنیا اومدی

 

.

 

روز تولدت مبارک شد با تولد تُ
مبارک یعنی پر برکت
همه روزهای من با تو مبارکه
دعا و تلاش میکنم تا بهترین های گذشتت بدترین های آیندت باشه

 

.

 

پیامک تولدت مبارک جدید

 

.

 

دارم تصور میکنم اون روز تو بیمارستان پدر و مادرت چ حالی داشتن وقتی خدا تُ رو بهشون داد
خیلی خوشحال بودن حتما ولی نه ب اندازه من چون تُ برای منی(منم برای توئم)
انشاال.. ک تو زندگیت خوشحال باشی ولی خوشحالی زود گذره دعا میکنم زندگی با مشکلات و سختی هاش خوش بگذره برات تا خوش ب حالت بشه
دوست دارم آروم جونم خوش اومدی

 

.

 

روشن ترین ستاره شب در چشمان توست “وقتی که میخندی”………………………زندگی ات بی غروب باد تولدت ستاره باران

 

.

 

مهربانم،
عمرت به شیوه ی باران پُـــر از تکرارِ طراوت باد…

 

میلادت مبارک

 

.

 

تماشای دوازدهمین شفق از دومین ماه پاییز یادآور حضور لطیف توست در دل معطر هستی…
سالروز زمینی شدنت مبارک

 

.

 

میدونم منتظری تبریک بهت بگن!میدونم یه اس که میاد فکرمیکنی تبریکه!میدونم فک کردی ما یادمون نبوده،ولی….من یادم بود! تولدت مبارک عزیزم!

 

.

 

روزی ک ب دنیاامدی هرگزنمیدانستی زمانی خواهدرسیدک ارامش بخش روح وروان کسی میشوی ک باتودنیابرایش زیباتراست…………….
“بهانه ارامشم تولدت مبارک”

 

.

 

پیامک تولدت مبارک جدید

 

.

 

برایت یک بغل مریم,که مستش میشوی هردم,برایت قدرت آرش,که دشمن را زنی آتش,برایت سفرها ای ساده,حلال و پاک و آماده,برایت یک تن سالم,برایت هرچه خوبی هست,صمیمانه دعا کردم.تولدت مبارک عزیزم

 

.

 

بهترینم بهترین آرزو را برای بهترین روزهایت آرزومندم.تولدت مبارک

 

.

 

تولد تو ” تولد من است!
چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم…
پس تولدمان مبارک..

 

.

 

شاد باش برای ارامش بخش ترین
فرشته آسمانی زمینی ک برای
نجات بی منت من , از عرش ب
فرش گام نهاده.

 

.

 

من از جنس آبانم
تو از جنس اسفند…
اگر کنارم بمانی..پاییز و زمستان را باهم در می آمیزم…
و می بینی روز تولدت را که باران می بارد
درحالیکه باهم آدم برفی ساخته ایم!

 

.

 

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم
تولدت مبارک.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 3,765
  • بازدید کلی : 22,882